Fadime2314 maşallah olsun okadar havalar çok dengesiz çok normal , valla benjm tanıfım herkesin bebekleri hastanelerden cıkmıyo .. olsun vucudu böyle bagısklık kazanıyo sadece dikkat edin inşallah , korkmayın endişe etmeyin . Bi kaö gune toparlar bide küçükler hızlı toparlıyorlar dediğimi deneyin inşallah pişman olmazssınzj