Merhaba canım anneler.
Ablam yeğenimi sütten kesti bı iki ay oluyor ve yeğenim sadece sağ göğsünden emiyordu soldan hiç emmedi. Ablamın sol göğsünde yaklaşık 15 gündür şişlik dolgunluk var yani sütten dolmuş gibi ama ağrı sızı yok ve yeğenimin emmedigi göğsü neden olabilir acaba bilen bilgisi olan aydınlatırsa sevinirim hayırlı geceler 🥰