AselG benim oğlum kaşıkla almıyor şırıngayla da almıyor zaten hemen her şeye yırtınarak ağladığı için uyutup sakinleştirip veriyorum hep 🙁 memeyi de uyurken deniyorum nerden anlıyorsa uyanıp yine ağlıyor. Hastanede ebeye gösterdim danışmak için o bile ben böyle bir şey görmedim sen sağ biberonla ver dedi haftalardır uğraştık annemden de destek aldım ama emmiyor kesinlikle memede yatmayı sarılmayı koklamayı seviyor ama ağzına bir türlü sokup da emziremedim yaa kafayı yedim ama biberonla en azından kaç cc içtiğini biliyorum artık. Sütüm var çok şükür ama demek ki çok da yaramamış