EsleminAnnesiiiii35 daha erkenmis normal size şöyle söyleyin istahszlk bizde 17-18 aylığa kadar sürdü ve çok doktora sordm hani bir sorun mu var diye ama doktorlarn çoğu çok normal çoğu bebek bu aylarda baslyor 15-16 aylkken zirvede olyormus istahszlk o yüzden çok takmadm yedigi kadar dedim kilo alamadık doğru düzgün bide çok hareketliydi biz iki buçuk yaşndayz daha yeni yeni bu balık yagyla aldk kilo o yüzden ümidinizi kesmeyin devam edin balk yağına hem beyin açısından da çok önemli iştahı yok diye kesmemek lazm