Hsrtgndz Marmaray falan iki transfer gelinebilir. Ama yanık da sarılı kalacak. İki pansuman falan. Yeğenim bacağını eski fırına yapıştırdı. Komple baldirinin derisi kalktı soyuldu kıpkırmızı et görünüyordu. Götürdük pansuman yapıldı sarıldı. Yeniden gittik açıldı pansuman yapıldı sarıldı. O zaman acısı da dayanılır oluyor bir yere sevmediği için de enfeksiyon riski az. 3. Pansuman da açık bıraktılar iyileşmeye başladı. Ama tekrar ediyorum. Yarwniz çok derin, kızgın yağ çok daha derin bir yanık. Kafanıza göre kantaron, yoğurt,yumurta, aloevers sürülmez. Enfeksiyon kaparsaniz çok daha kotu duruma gelirsiniz. Yanık yerlerinize dokunmayın.. Patlatmayın. Elinizi sürmeyin.