Ase_aslan0522 Selam arkadaşlar 3 ayın içerisinde bebeğim ve ben hala regl olmadım ve bu psikoloji çok kötü acaba hamilemiyim niye olmuyorum falan diye düşünmekten sıkıntıya giriyorum sizler ne zaman oldunuz 😒
DemetF Ase_aslan0522 bende 2 bucuk ay oldu olmadim hala kendimi hazir hissetmedigimden yapmiyoruz ama kg vermeyide engelliyo bence bi regl olsak daha rahat kg vercem
sedaozan Ase_aslan0522 4.aydan sonra oldum ben ama şimdide düzensiz olduğu için sürekli diken üstünde yaşıyorum 😂
Nutellaaa Ase_aslan0522 bende olmadim 2 ay 5 oldu bende acaba hamile miyim d9ykrim bi kere korunmasız ilişki olunca 😓
sansemiha11 Ase_aslan0522 8 aydır olmadım bende. Kadın doğum doktorum 1 yıla kadar olmaman normal 1 yıl sonra olmazsan kontrole gel demişti. Aktif emzirdiğin için olamayabilirsin dedi
ZKY 5 ay 16 günlük ben de olamadım 6.ayı bekliyorum doktora gitmek için emziriyorum o yüzden hap da kullanamıyorum çok şişkinim olsam da rahatlasam istiyorum regl olamamak çok kötü bir şey Allah şifa versin hepimize
Asenam16 Ase_aslan0522 valla o korku çok kötü ya. Kızım 2 ay 11 günlük oldu, bugün oldum ilk adetimi 🙏