İyi akşamlar kızlar. Bu sene Ocak ayına kadar normal şekilde regl oluyordum yani iki regl arası 20-25 gün sürüyordu. Artık ayda iki kere olmaya başladım. İki regl arası 15-16 ya düştü. Böyle bir durum yaşayan var mı? İnternetten bakınca pek iç açıcı şeyler çıkmıyor emin olamadım.