Bsr41 benim bebeğimde üç aylık oldu ama doğduğundan beri öyle 5-8 dk emiyor 1 aylıkken uyurdu uyandırmaya çalışıp emzirmeye devam etmek isterdim herkes en az 20 dk emzir diyordu sarılık olmasın vs. Diye şuana kadar hep böyle emdi nadirdir 20 dk falan emdiği ama kilo alımı normaldi demekki doyuyormuş zaten öyle ağlaması falan çok olmazdı heralde doyuyor😅 kilo alımına bakın çişli bez sayısına bakın benim anladığım bebekler o küçük ağızlarıyla tahminimizden kuvvetli çekiyorlar🤗