Merhaba anneler,
bundan 5 gün kadar önce Getir uygulaması üzerinden Hipp organik combiotik 3 numara mama aldık. Metal kutulu olan
ilk kullandığım gün de bi tuhaf gelmişti dokusu. Yani toz hali sanki biraz nemlenmiş gibi mi diyim nasıl anlatacağımı bilemiyorum skt ekim 2022 daha çok zaman var. Herhangi ezik vs yok kutuda. Eşim de aman abartma herşeyi diyerek beni sindirdi.
hadi dedim susayım deli statüsüne sokmasın.
neyse 5 gündür kullanmaktayız kızımda herhangi bir soruna yol açmadı 20 aylık şuan.
ama gel gelelim az kaldı diye bugün e bebek mağazasında yine aynı mamadan aldık. Açayım bi karşılaştırayım dedim ama içime dert oldu. Görüntü olarak ikisinin birbirinden alakası yok. Benim kullandığım mama bildiğin nemli yeni aldığımızın yanında.
şimdi içim o kadar huzursuz oldu ki. Eşime gösterdim ona kalsa böyle şeyler olabilir. Ben şimdi içirmek istemiyorum eski paketi en az 3 günlük daha mama var içinde.
Çok uzun oldu ama bu mama bozuk mu sizce? Eğer öyleyse ilgili yerlere şikayette bulunacağım