Kızlar kızım 2 ay 20 günlük ama sürekli yattığı yerden kalkmaya çalışıyor belinden zorluyor kendini, emerken bile bu böyle 🤦 korkuyorum zarar gelecek, beşiğinde uyanıyor mesela bi bakıyorum kendini öne itip duruyor kalkıp gidecek sanki 😂acaba başka bir şey mi anlatmaya çalışıyor ağrı sızı gibi? yoksa bizim kız erkenden oturanlardan mı olacak