FHKK Zuzuuy Evet canım tabi ki, normal diş çektirdin mi aynı onun gibi zorlluğu yok gerçekten. Bu arada çektirmeyip geciktirirsen ilerde çene yamukluğuna yol açıyor
bahar95 Zuzuuy benimde çektirmem lazım ama dişçi hobim var dişçiyi gördüğüm an ağlama geliyor bana 🤦🤦🤦o kadar korkuyorum ki
Zhnce Eski9 dış çürük değil diye sağlam duruyor çekmeyelim dedi Cidden baya sağlam dolgulu olan O sebeple yapmak istedi muhtemelen
Zhnce AsyaninAnnesiiii bende ondan korkuyorum işte çektirmek en mantıklısı o halde Peki dolgu olan dışı de mi cektireyim acaba
Timurunannesi Zuzuuy sıkıntılı bir durum allah yardımcınız olsun. Ama o dış çok ağrı yapar ondan kurtulmanız lazim.
Ceylanergen Zuzuuy canım benimde sişim dolgu olması lazım geçen gün ¾ gün inanılmaz ağrı çektim resmen diş ağrısı inletti ama bende emzirdiğim için sadece paroş içtim tabi ki fayda etti diyemem malesef bende bebeğimi emzirdiğim için o ağrıyı çektim
MrvLina Zuzuuy Ben çektirdim hamilelikten önce gömülüydü o kadar zorlandım ki anlatamam belki gömülü olduğu için zor oldu eşim izin aldı 3 gün boğazım çok çok şişti 3 gün bişey yoyememistim yutkunamamıştım
Swwetbaby Zuzuuy alt mi üst mu ben ikisini bir cektirdim. Biri gomuluydu bir hafta sis ve mor gezdim çok zor oldu ama cerrahi ile alındı . Üst se hem cekyir üstte sorun yasamazsin. Gömülü ve alt çene zor geçiyor ama
delirmeceler Zuzuuy ameliyatla çektirmedim ama 4 20 liğimi 2 şer gün arayla 2 tane olarak çektirdim 4 saat sonra hiçbişey kalmamıştı sadece refleks olarak dilim sürekli boşluğa gidiyordu😁