Fufu17 benim firmam var gıda üzerine şirket evrakları vs istiyorlar sonra 20 sayfa evrak gönderip kaşe imza taratıp göndermenizi istiyorlar .Onaya giriyor . %20 diye biliyorum komisyon alıyorlar sonra geç çıkınca kargoyu ,ceza kısmı diye birşey oluyormuş
Yani demem oki kargo ,maliyet, kesinti ,iade bunların hepsini karşılayacak birşey satmanız lazım .
Bir ara esnaflar çekti kendini link verin diyenler bizden çok çok daha kazanıyorlar diye
Ben şuan satmış olsam ayak altı maske var onlardan getirip Çin’den satardım deli satıldı 😅