lilayko_ Kızlar elimde 1.800 gr aptamil 1 var. İsteyen olursa yardımcı olurum.3 büyük paket olmuş oluyor.
VERA19 lilayko_ https://mutluresim.com buradan fotoğrafınızı yükleyerek direkt linkler altındaki linkin sonunda yazan kopyala kısmına tıklayarak fotoğraf yükleyebilirsiniz. Linke tıklayınca açılmayan fotoğraflarda, bu linki kopyalayıp tarayıcınıza yapıştırabilirsiniz. http://mutluresim.com/
VERA19 lilayko_ Almak isteyen kişi ile Aynı şehirde iseniz elden teslim edebilirsiniz,farklı şehirlerde iseniz kargo yoluyla teslimat sağlayabilirsiniz. Keyifli forumlar 🌸
Kerem1234 Prensinannesiii 1 paket çok az kullandım kaç TL derseniz veririm alerjik olduğu için kullanamıyorum 102 tl aldım 50 TL ye veririm
eceunverkanra Merhaba annelerimiz, satis islemleriniz icin özel mesajlasma yoluyla iletisime gecmeniz gerekmektedir. Kisisel bilgi,telefon,sosyal medya paylasimi yasaktir. İlgili yorumlar silinmiştir.Bilginize🌹