Kızlar bebeğim bugün 4.ayı bitirdi doğduktan sonra ikinci ayda bir gözünün daha kısık ve küçük olduğunu farkettim küçük olan gözünün arkasındaki damarlarda belirgin ilk iki ay çok belli değildi şimdi yakın çevremde fark edip etmediğini soruyorlar fotograflardada belli.doktora götürdümdamla damlatıp 15 dk sonra muayene etti doktor. göz kapağı düşük vs dedi birde bır gözunünde küçük derecede miyop olduğunu 4-5 yaşına gelince gözlük takabileceğini söyledi.moralim çok bozuk daha çok küçük bebeğim.bebeginin gözü küçük olup sonradan büyüdükçe düzelen varmi.yada bebeği bu kadar küçükken miyop olduğu söylenip ilerleyen zamanlarda bebeğinin gözünde sıkıntı çıkmayan varmı.