Yemesi çok iyi sütüm çok fazla ve yağlı 2 yaşında oğlum var baya kiloluydu kilo alımı güzeldi ama kızım neden böyle kilo alıyor. Bünye meselesi olduğunu düşünmüyorum çünkü ilk ay 2 kg ikinci ay 1 kg dan fazla aldı. Kilolu olsun diye derdim yok ama ilk aylar böyle kilo alırken şimdi neredeyse hiç almaması normal gelmedi. Alerjisi var bişeylere bu yüzfen kilo alamıyor olabilirmi. 29 unda alerji randevumuz var neye olduğunu suan bilmiyorum