begonvilkokusu Kızlar türk telekom hat üzerine telefon alan varmı taksitler nasıl oluyor bide ıphone kaç önerirsiniz 12 bini geçmesin 😅
Karsu11 begonvilkokusu iphone lar 3 tqksitle alınıyor aylık ödeme 3500 civarı oluyor biraz da peşinat oluyor
S_x_w begonvilkokusu çok uzun zamandır telefonlara taksit yapılmıyor malesef..Pandemi öncesi esnaf karta yapıyordu sadece media mark ama o da değişti mi bilmiyorum..bu arada 11 kullanıyorum memnunum
Smrenes begonvilkokusu biz internetten almıştık tabi iPhone değil ama peşin alıp banka üzerinden taksit yapmıştık aynı şekilde yakın zamanda beyaz eşya da aldık o şekil oldu isterseniz öyle alın çünkü öteki türlü pahalıya gelir..
Karsu11 begonvilkokusu malesef pahali telleri öyle media markt teknosa falanda 3 taksit yapiyor 5000 ustu cihazlara
antropologanne begonvilkokusu Teknoloji magazalarinda kredi verebiliyorlar bazen, onlar daha cazip oluyor.
Smrenes begonvilkokusu evet her bankanın var mı bilmiyorum bir bakın isterseniz ister 6 ister 8 taksite kadar yaptırabiliyorsunuz..
Muhyuf begonvilkokusu Türk Telekom veriyor mu bilmiyorum ama Türkcell veriyor. Aylık ödemeleri çok pahalı oluyor. Türkcell bayisinden almıştık peşin fiyata 14 bine iPhone 12
Sevimliayicik begonvilkokusu bence hiç almayın çok pahalıya geliyor ben almadım ama arkadaşım aldı piyasadan 500 lira fazlasına . Dışarıdan alın taksitle daha iyi