Kızımın karşısında da benim nefesim kesiliyor. Panik atağı var hiç öyle korkusuz sakin bir insan değilim. Kaçtır böyle oluyor. 10 aylık kızım ufak bir düşmese kafasını vurmada bile nefes gidiyor morarıyor. Yani ağrımadıgını biliyorum çünkü ses gelir gelmez ne gözyaşı ne ağlama devam etmez hemen susuyor ama o nefesi neden kesiliyor anlam veremiyorum. Annem diyor siz küçükken böyleydiniz filan. Popyu sıkıyoruz o an yok gelmiyor. Ayakları tutup ters çeviriyorum gelmiyor. Çok korkuyorum o an belki bana süre çok uzun geliyor gerçekten o an bilmiyorum napmam gerektiğini. Başına gelen var mı