Ozen26 Bebeğim 4 aylık ağız çevresinde egzama oluşuyor. Neden olduğunu bulamadık ama Meomecon krem önerildi.Kullananlardan fikir almak isterim 🌸
esraeerdogann Ozen26 bu krem hakkında bilgim yok ama sürekli nemlendirici krem sürerseniz geçiyor benim bebeğiminde ağız çevresibde boynunda vücudunda falan vardı mustelanın nemlendirici kremiyle geçti ama günde 3 defa falan sürüyordum
MinnakAras Ozen26 la roche posay kullanıyorum canım atopik bebekler için ilaç kullanmıyorum çok güzel nemlendiriyor bence ilaçtansa bol bol nemlendir geçiyor
esraeerdogann Ozen26 valla bilmiyorum ki benim bebeğimin heryerine dağılmıştı bacaklarına kadar birde deterjan ne kullanıyorsunuz birde vernel kullanıyor musunuz
Ozen26 esraeerdogann green clean ve dalin kullandım. Çok şükür vücutunda birşey yok bizim acaba emziğin tene temas eden plastiği mi yapıyor diye düşünüyorum ama nasıl geçecek bilmiyorum 🤷♀️
esraeerdogann Ozen26 ıslak nemli olan bölge olduğu için geçmesi uzun sürüyor günde 2-3 defa nemlendirin farklı nemlendirici kullanın la roche posay deneyin bioderma deneyebilirsiniz