Bebeğim 3 ayına girecek erken doğdu 36 haftalık hep bir kaka problemi vardı fakat son 1 aydır sumuksu bir kakasi var onun dışında başka bir belirti yok çok şükür kanlı olmadı hiç yeşilvs ciltte döküntü yada kilo kaybı vs bu sadece alerji belirtisi mi doktora gideceğim hep birsey çıktı bi aniden ameliyat oldum ondan goturemedim bi kar yağdı ondan goturemedim aranızda başına gelen vardır mutlaka cevap verirseniz çok sevinirim doktora gidene kadar burdan tecrübeli annelerin yazılarını okuyayım en azından