Klyldrm Kızlar bebişlerinizin 40 ı çıktığında eskisi gibi 2 saatte bir uyandırıp mı beslediniz yoksa artık kaldırmadınız acıkınca kendisi uyandı mı
Cansudkmts Klyldrm 40 çıkmadan daha 20 günlüğe yakındı 2 saate bir emzirmeyi bıraktım kendi acıkınca emzirdim hep
Yzaman Klyldrm bugün 40 günlük olduk ben de Cansudkmts gibi yaptım kendi acıkınca emziriyorum ama çok uyursa ya uyanmazsan acıkır diye de yine ne olur ne olmaz diye 2 kere alarm kuruyorum 😁
Zeyneptoprak Klyldrm bende 20 günlük falanda bazen kendiligimden uyanirsam emziriyodum uyanmazsam zaten bebisler uyaniyodu
Cansudkmts Yzaman ben onu bile yapmıyorum 🙈🙈 kendi acıkınca zaten avazı çıktığı kadar bağırıp ağlıyor uyanıyor 😂😂