Pikapikapikacuuu Kızlar kızım peynir kesiği gibi kusuyor. Anneannem de kesik kusması çok iyi bir şey doyduğunu gösteriyor dedi ama internete de yazdım hiç böyle bir şey göremedim. Sizin bir bilginiz var mı?
BenimMasalim Pikapikapikacuuu eğer çişli bez sayısı ve kilo alımı normalse öyle der eskiler, doyduğunu gösterirmiş bebeğin
sarmaliklahana Pikapikapikacuuu benım bildiğimden üşütmüş oluyor. 🙄 Ya siz ya bebeğiniz üşütmüştür. Benım bebeğim üşüyünce hep öyle kusardı suan 6 aylık mesela kusması baya azaldı ama gecen Komsuya gittik 10 dk camı actı tam kızımın kafası denk gelıyordu bende hava alsın bişey olmaz deidm eve gelince hep kesik kesik kustu. Hemen sıcak banyo yaptırıp uyuttum ısınsın diye sonra gecti. Küçükkende öyleydi hemen anlıyordum üşüdüğünü.
Nihalalp Pikapikapikacuuu canım ben şey diye biliyorum sütun iyisini aliyo kötüsünü atıyor Muş tıbbi gercekligi varmi bilmiyorum ama
BenimMasalim Pikapikapikacuuu ne demek 🌸 sadece kokusuna dikkat edin üşütmüş de olabilir Allah göstermesin