Merhaba bebeğim 6 aylık ek gıdaya geçtik geçenlerde yumurta sarısı vermiştim 1 çay kaşığı o günden sonra yanaklarında kızarıklık oldu. Doktora gittik egzama dedi ama krem vermiycem şimdi her gün yıka nemlendir dedi. Yanaklarında var sadece başka bir yerde yok. Bebeğine iyi gelen krem losyon olan varsa yardımcı olabilir mi 💐