Anne_1 Kızlar merhaba bebegim 4 ay 10 günlük boyu 60 kilosu 6300 yasitlarina gore nasıl bana koza geldi. Erkek bebek
Minaaysel15 Anne_1 Benm görüşüme göre kilosuda boyuda az , tabi doğarken nasıldı onun bilemm bazı bebekler kilosu az olarak doğuyor boy ise ailede nasılsa anne babaya çekiyor genelde
koncuy69 Minaaysel15 Benim kizimda 4 aylık oldu. 2770 kg ve 41 cm doğdu. Şu an kg 6200 ve boyu 61 cm. Ben kötü olduğunu düşünmüyorum çünkü Allah'a şükür sağlıklı güzelce emiyor.
Duyguerol726 Benim kizimda 4aylik olucak 2 gün sonra 2800doğdu suan 6200 boyuda 61 cm sadece anne sütü aliyor aylık kontrolünde ebeler iyi diyo sürekli soruyorum nettende arastirdim ortalama bou ve kiloda gidiyor
Kubra111 Benim de oğlum 4 ay 20 günlük 7410 kilo boy 69.5 ve zayıf duruyor boğun boğum bebek değil daha az kilo da olanlar şişko duruyor bizimki zayıf duruyor ama kilosu da boyu da ıyı anlamadım neden acaba ama takmıyorum artık sağlıklı olsun yeter bana
Aysglarslan Kubra111 aynı sorun bende de var boyu 69 kilosu 7 ama çok zayıf duruyo her gören zayıf diyo ama iyi aslında ondan zayıf Bebekler tombalak tombalak duruyo bende anlamadım neden böyle 🤨
Annesionuyesin Kubra111 tamda demek istediklerimi yazmışsın canım benim bebeğim 7 buçuk aylık 7.900 kilosu 73 boyu var boyu uzun maşallah ama kilo az ama arkadaşımın kızı bi hafta sonra 1 yaşını dolduracak 8.800 kilosu yani kızımla aralarında 1 kilo var ama Yanyana geldiler mi dieceksin kızımdan 3 4 kilo fazla bende hiçbişey anlamadım acaba kızım uzun diyemi böyle gösteriyor 🤷🏻♀️
ilkgoz_agrim Anne_1 bnm kız aynı gunuz seninle bnm bebegimin kilosu durdu 5.500 oyuzden çok mutsuzum mama yemiyor napacagimi bilmiyorum doktorda mama yedir diye soyleniyor
Kubra111 Aysglarslan daha düşük kiloda Bi bebek gördüm bogum bogum anlamadım bizimkiler et degil kemik oluyor galiba 😃
Aysglarslan Kubra111 sanırım kemikleri ağır bizimkilerin aynen :) ama cidden anlamıyorum acep neden böyle:)
Kubra111 Aysglarslan Annesionuyesin büyük ihtimalle boyları uzun diye öyle Bn normalde dert etmem ama görenler sütün mü yetmiyor nie zayıf diyorlar deli oluyorum beni anlayan birilerini görmek ne güzel oldu 😘 10 kilo da olsa kilolu olmayacak galiba bizimkiler 😃 Nur06
Nur06 Kilosu gayet iyi canım Sadece erkek bebek olduğu için boyu biraz kısa ama hiç takma kafana brazdaha büyüsün maşallah ve doktorunda normal dediyse sorun yok bizmkide kilo 7300 boy 68 arkadaşlarında dediği gibi zayıf duruyor 🤷🏻♀️😅