Perşembeden bu yana hastayım dunden berıde sütüm azaldı gunduz yettıde suan bebegıke yetıremıyorum sagılmıs sutum var ondna vermek ıstedıgımde cıkarıyor yada kusuyor mamada ilk dogdugunda 3 gun ıcmıstı daha sonra veremedık çöpe gitti tarihi geçtiği için ne yapacagımı sasırdım hurma falanda yedim gün içinde artsın diye ama bebegıme yetecek kadar glemıyor sanırım ne yapabılırım yardımcı olun lütfen bebeğim 2.5 aylık