Linaninannesi59 önce weebaby suluk kullanıyorduk yanlarından tutup kendisi içiyordu ama bir şekilde yırtılıp sızdırmaya başlayınca biberon emziğini değiştirmek çok yorucu bir hal aldı. Sonra Nuk alıştırma bardağı aldım, görüntüde bardak gibi ama bardağın içine doğru komple silikon bir ağız var, bebek tıpkı bardaktan su içer gibi içiyor, biberondan içer gibi değil. Kendisi bardaktan emip çekmedikçe su gelmiyor, hiçbir şekilde dökülmüyor, değerlendirmenizi çok tavsiye ederim.