Ben hiç açmadım otizm doğuştan gelen bir farklılık.Tv izleyerek (saatlerce) uyarsan eksikliği
oluyor o da her çocukta olmaz Çünkü anne ilgili ise konuşuyorsa kitap okuma parka gitme vs yapıyorsa kafanıza takmayın.Benim iki yeğenim tüm gün tv izlerdi 2 yaşında şakır şakır konuştu mesela büyüm adam gibi biri kız biri erkek.Parkta tanıştığım bir kadın ki çocuğuyla çok ilgili değil kendisi diyor tv sabah 8 den akşam 12 ye kadar açık diyor oğlu benim oğlumdan daha iyi ve akıcı konuşuyor.Kendlnizi suçlamayın ve otizm postlarını okumayın çocuğunuzda bir şey olmasa bile kafaya taktığınızdan her şeyi ona yorarsınız.Kuxenimin oğlu otizm idi ve çok bariz fark ediliyordu annesi kabul etmedi annem fark etti.3,5 yaşında özel eğitme başladı şimdi 7 yaşında hem okuma hem yazma biliyor hem konuşuyor ama bazı twkıntılıarı hala var.Kesinlikle vicdan azabı çekmeyin çocuğunuz İçin en iyisini siz düşünürsünüz.