Kızım 16 aylık dün çok ateşli ve ishaldi azı dişi çıkıyor diye düşündüm bugün aşırı ağladığı için doktora götürdük orta kulak iltihabı oldugunu söyledi ama kardan vs hiç dışarı çıkmamıştık bir iki haftadır hani bir grip burun akıntısı bişey olmadan direk kulak iltihabı olmasına şaşırdım. 9 aylıkkende tatil dönüşü olmuştu ilk kez rüzgara maruz kaldıgı icindir dedi doktor ama bu sefer anlam veremedi oda. Tekrarlayan kronik bi durum olmasından endişelendim çünkü grip vs hiç olmadı direk kulaktan hasta oluyor. Başına gelen oldu mu neler sebep olur e orta kulağa bilen var mı