Ben 1 yaşına kadar kullandım oğlumda ve sattım çünkü tırmanıp çıkıyordu 🥲 7 aylık sıraladı erkenden yürüdü bence faydası oldu ama çiti aşması da uzun sürmedi 😅 gereksiz geldi bana aştıktan sonra evin içerisinde bir sürü şey hiç tahammülüm yok direkt sattım. Şimdi bebeğim 5,5 aylık sürünmeye başladı ufak ufak. Galiba yine almam gerekecek, çünkü evden çalışıyorum her an başında olamayabiliyorum