Biz de 6 ay 20 günlüğüz yürüme arkadaşı var onunla oynuyoruz, renkli oyuncaklarla oynuyor beni göremezse dalıyor oyuna, kendi kendine dönüyor, kahvaltı ve akşam yemeği olarak iki öğün veriyorum az az, gündüz 4 kez uyur genelde uykuyu çok seviyor,onu dışında aynanın karşısına koyuyorum kendini görmek hoşuna gidiyor gülüyor falan,bazen halaydir oyun havaları falan açıyorum oynuyoruz beraber:),bazen hikaye anlatıyorum anlıyor mu bilmiyorum ama yinede kelime dağarcığı gelişsin diye anlatıyorum öyle geçiyor günlerimiz biz de pek çıkmıyoruz dışarı benim bebiş de sıkılıyor yaz gelse diye dört gözle bekliyorum