Efruz Arkadaslar, 1 yasinda doktora görürdunuz mu bebislerinizi? Bugun ebe aşı olurken d vitamini ve demirine bakalım dedi. Doktora gerek yokdedu.Saglik ocaginda bakılacak. Sizce ne yapmalı?
Bal15 Efruz sağlık ocağında aşılarini ve kan tahlilini yaptırdık Dr muza sonuçları götürdük bugün özelde