deniz-95 bı rahatsızlıgi mi var da ben mi anlayamiyorum diye içim içimi kemiriyor doktoru artık yeni doğan değil iki saatte bir beslemeye zorlama dedi , zaten ben aciktigini anlayarak emziriyordum hep hiç saat tutmadım , ama simdi ne aciktigi belli ne tokluğu 😔 kilo kaybı olmamış hatta almış gram olarak , bende artık iyice memeden biktirmadan 4-5 saate çıkarıcam emzirme süresini , sütüm de etkilenmeye başladi 😔😔