Merhaba herkese. Dogumdan sonra 3.ayda şiddetlenip artan suan 6. Aydayım hala devam eden saç dökülmem var ama öyle böyle bır dökülme degil maalesef önlerım acıldı . dr gttım b12 ve çinkom alt sınıra yakın takvıye verdı onu kullanıyorum suan ama moralim cok bozuluyor bu duruma aynaya bakamaz hale geldım dr 6 aya toparlar sacların dedı umarım toparlar .az önce baktıgımda kafamın ıcınde kucuk kucuk saclar gordum ınsallah dogru gormusumdur . Varmı boyle bır durumla karsılasıp dokulen sacları tekrar cıkıp uzayan anneler . Varsa yazabılırmısınız ben ve benim gibi olan arkadaslara umut olsun🙏🏽🙏🏽