2 gün önce 1.5 aylık bebeğimin mamasını değiştirdim ilk doğduğu günden beri aptamil kullanıyorduk ama biraz gaz yapmıştı bende bebelac alayım hazmı kolay diye kızım da hep kullanmıştım bide bebelac gold aldım ama sevmedi yani yemiyor daha beter gaz yaptı geri aptamil alsam yer mi ya da içer mi dengesi şaşmaz dimi kızlar doktorum yok malesef sürekli ya da düzenli gittiğim soracak doktor yok 🤦🏼♀️