Biri bana söylermi bu sendrom ne zaman geçiyor 14 aylık 10 gündür anamı belledi ya vallaha feleğim şaştı. Resmen benimle kavga ediyor istediğini yaptırmak için kendini yırtıyor, yeterki sussun diye ne istiyosa veriyorum tencere tava çaydanlık, istemediği şey oluncada aynı bağrış çağrış. Resmen inatcının teki bu 😪😁 10 gündür sadece bağırarak iletişim kuruyor benimle 🤭