Kızım 8.5 aylık oldu emekleme yok 6.5 aylığa yakın döndü hala tam desteksiz oturamiyor çok uzun bir süre oturup sağa sola devriliyor birşeylere uzanırken. Yere bastiriyoruz adım atma yok doğru düzgün basmıyor da hop yere oturmak istiyor. Her yere yuvarlanıyor şu sıra sürünmeye başladı dizlerinin üstüne kalkmaya başladı ama herşeyi geç yapıyor yürüteç almalı miydim diyorum bu sefer kafam karıştı. Yani bilmiyorum endişeleniyorum bazen gel gel diyorum el uzatmiyor sadece heyecanlanıp kollarını çırpıyor bay bay gibi oyunların hiçbiri yok herşeyi de geç olunca içime bisiler düşüyor bilmiyorum. Otizm mi diye sormuyorum burda bir linç yiyebiliyoruz yanlış anlamayın bazı bebekler erken bazıları geç mi yapar bilemiyorum. İsmine bakıyor seslenince göz teması var gel al bak gibi komutlari anlıyor aslında. Bu akşam mesela tos oyunu var onu bir kere de yapmaya başladı işine mi gelmiyor anlamıyorum 🤷 bir ara el uzatiyordu gel gel yapiyordu şimdi hiç umru değil. Yapısal olarak da sakin bir bebek kuzucuk gibi ondan mı böyle anlamadım tembellikten mi neyden kaynaklanıyor anlamadım geç oluyor birşeyleri 9 aylık olacak nerdeyse ve artık neden tamamen desteksiz oturmuyor olabilir ?