SunaDurum Herkese merhaba çocuğum 2.5 aylık anne sütü emiyor ve sonrasında ellerini emmeye çalışıyor veya parmağını. Birde gazlı bir bebek ona çabalıyor o esnadada. Sizce neden emdikten sonra ellerini veya parmaklarını emer ?
Agness SunaDurum benimkide öyleydi..ama daha çok acıkınca cup cup ellerini emerdi. Bi sıkıntı olmadı buyudu gitti çok şükür. Şimdi de diş için parmakları agzinda :) bu arada suan 5 ay 20 gunlugz
Selinnildeniz SunaDurum ellerini tanımaya başlıyormuş , bende başlarda doymuyor sütüm yetmiyor herhalde diyordum ama alakası yokmuş şu an 3.5 aylık sürekli elleri ağzında , her yeri tükürük oluyor bazen parmağını o kadar sokuyorki kendisini kusturuyor .y
Mmlkcan SunaDurum bebeğiniz oral dönemde olduğu için parmak emiyor endişelenmeyin. Siz doyurduğunuza eminseniz sıkıntı yok. 4 yaşa kadar emebilir.
Argar Bizimki de aynı elleri yetmiyor yumruğunu sokuyor ağzına emmeye çalışıyor sürekli. Emzige alıştırmaya çalışıyorum bu ara inşallah tutar
Selinnildeniz Argar bende emzik veriyorum ama elleri daha tatlı geliyor . Emzik ağzındayken bi taraftanda parmağını sokmaya çalışıyor . Emziği de çok istemiyor zaten hemen atıyor ellerine saldırıyor .
SunaDurum Ay hepinize çok teşekkür ediyorum. Doyduğuna eminim birde söyle birşey soracağım doymayan bir bebek olsa uyuyamaz ağlar değil mi ? Ki sütümün yaradığı da belli tartıldığında kilo aşmış oluyor aylık 600 gr gerçekten emzikte emiyor ama emziği çıkartıp kendi elini alıyor yumruğunu sokuyor obada kendi bulanıyor 😀 çok garip bir durum ya 😀