7,5 aylık oglum var , yaklasık 2 aydır calısıyorum ,,, bebegımı almaya babaannesıne gıttıgımde benımle hıc ılgılenmıyor😰 sankı benı gormuyor bıle
etrafa asırı ılgılı
kucaktan kucaga gıder ama annesıne duskunlük yok,, ılk gordugu ınsanlara bıle cırpınıyor yeter kı bırı gezdırsın...
benı de tanıyor
benıde bılıyor ama duskun hıc degıl