Svcnvebebegi ne için ağladığına bağlı biraz ama istediği bişey (mantıksız, zarar verecek bişeyse) ağladığı yerde bırakın ve sizi görmesin. Yanınızda yapıyorsa odayı terkedin. Sakinleştiğinde yanınıza gelmiyorsa siz gidin ve bu yaptığının doğru olmadığını istediğini sebepleriyle birlikte olamayacağını söyleyin bunu istikrarlı bi şekilde yaparsanız artık bu davranışı sergilemeyecektir. Dedi doktorumuz aynı bu şekilde uyguladık. 2 yaş sendromumuz çok ağır geçmişti yapmıyor artık bu hareketleri çünkü dikkati bu şekilde çekemeyeceğini ve istediğini elde edemeyeceğini anladı