Mercimegim_melegim kesinlikle gerek var.o isteğe bağlı diyenleri anlamıyorum aşı olmadan bu hastalığa yakalanan bebeklerin neler çektiniğinide anlatsınlar o zaman.biz isteğe bağlı denildiği ve önemsiz gibi görüp bilgilendirilmediğimiz için ilk çcuğumuza yaptırmadık.sonuç içler acısı illet bir hastalık resmen beyaz kaka yapıyordu artık çocuk elimde eridi demem o ki sakın ola ihmal etmeyin yaptırın geçirse bile hafif geçirsin aksi taktirde çok ağır şeyler yaşarsınız