Ozgemre açılana kadar dolapta, açıldıktan sonra oda sıcaklığında durabiliyor. Ve açıldıktan sonra 1 ay içinde tüketilmeli, geçtiği gibi çöp. Tarih yazın üstüne dilerseniz. Eczacı yanlış bilgi vermiş. Bu bilgiler bu arada prospektüsünde yer alan bilgidir. Muhtemelen kendileri dolapta sakladığı için o şekilde uyarmış olabilir.