Kızlar Ocak ayınca kürtaj olmak zorunda kaldım kürtaj sonrası ilk adet geldi koyu renkteydi ama azdı şimdi 2. Adet dönemindeyim fakat o kadar az kan geliyor ki ( birde doktor kürtajdan 1 hafta sonra ultrasonla muayene etti daha sonra 1 ay sonra gel demişti ben vakit bulup gidemedim ) internette baktığımda rahim içi yapışıklık falan yazıyor kızlar bilgisi olan var mı yani kürtaj sonrası adetlerinde azalma yaşayan daha sonra normale dönen falan doktora gitmeli miyim ?