Hosgeldinbebekk ahhh o kadar normal ki… Şöyle bir dünyaya etrafa doğaya bakın. Yeni doğum yapmış her dişi içine kapanır, korumacı olur. Yavrusuna dokundurmaz ve hatta saldırgan olur. Kendini kötü hissetme, ben de aynısıydım hatta daha da beteri. Size yardıma geleceklere ev konusunda yardım etmelerini söyleyin. Yani gelen kişi yemek yapsın ev süpürsün çamaşır yıkasın, kurumuş varsa toplasın vesaire. O evle ilgilenirken siz de bebekle birlikte uyuyun emzirin, güzelce dinlenin. Bunları söylemekten çekinmeyin, yeni doğum yapmış bir anneye iyilik yardım böyle olur. Çocuğu bana ver sen işini gör demek yardım değil resmen eziyet 👊🏻