Tombiktos adını hatırlamıyorum ama doktor yazmıştı bana hergün oje gibi sürüp bantını yapıştırıyodum sonra tırnağı kesiyosun falan tam hatırlamıyorum kullanım tarzını ama çok iyi geldi düzeldi tırnağım kısa sürede düzenli kullanımla. Bide hap vermişti bana yanlış hatırlamıyosam