Bademmmmmm benim oğlumun da tam o zaman açıklığı fazlaydı ebe korkuttu beni. Doktor arkadaşıma söyledim halt etmiş ebe daha çok erken dedi. Doktora gittik tahliller yapıldı. D vitamini tiroid bakıldı. Tahlilleri de temiz çıktı baş çevresi de normaldi. En son 18 ay kontrolünde hala kapanmamıştı 2 parmak kadar açıklık var. Yine tahliller, baş çevresi iyiydi. 21. Ayda kontrole gel, 2 yaşa kadar uzayabilir kapanması, kapanmazsa nörolojik muayene yaptırırsınız MR çekilir dedi. Ben de bu konuda çok endişeliydim geçen günlerde bir post açmıştım. Orda içim rahatladı. Profilime girip okuyabilirsin canım