Bademmmmmm
Bademmmmmm anlayamıyorum kan idrar tahlilleri temiz ise neden anneleri bu kadar tedirgin ederler anlamıyorum her bebek boğum boğum olacak diye bir kural yok ki, illa birşey söyleyip insanın aklına kurt düşürecekler. Benim kızım da 8 buçuk aylık olacak ve 7 buçuk kilo bana da sürekli yemiyor mu içmiyor mu, her bebek çok iştahlı olmayabilir ya da çok hareketli olabilir. Direkt bakımsız, hasta ibaresinin yapıştırılmasını anlayamıyorum. Hiç üzülme ileride bol bol alacak bırak şimdi böyle olsun.