Seydakadir adetimden önce sabah kan verdim 10 akiam verdim 8 çıktı. Ertesi günde sağlık ocağındaki doktora gittim tebrikler gebesin dedi. Ama yarım saat sonra ağrılı adetim başladı. Kadın doğumcuma gittim kimyasal gebelik dedi. Her kadında olabilvek bişeymiş. (( ben aşılama yaptırmıştım iğnenin 16. günü adet olurdum geçince 17. gün kan vermiştim öyle öğrendim. Zaten adet oldugum günde normal adet tarihimdi. Yani kan vermesem bilemiycektim)) kan verin o yüzden