Deletedmom_7 zaten serum fizyolojik yeterli gelmedigi icin soyledim. ben onun haricinde izotonikli suyla temizliyorum. iki burnuna 2.5 cc toplamda 5 yani, sikip sirtini cevirip pitpit vuruyorum. doktorlarin onerisi de bu sekilde. cekmeyi ya da bu basincli seyleri onermiyolar. o kadar cok cektim ki burun mevzusundan anlatamam 😅