Mba0806 Dogumdan sonra düzenli reng oluyordum kan enfeksiyonum vardı ilaç kullandım 1 ay regl olmadım Ondan sonra üst üste regl oluyorum bitiyor tekrardan başlıyor kafayı yiyecegim yaşayan bilgisi olan varmı