12.5 aylık bebem, son zamanlarda epey azalmıştı zaten emmesi. Ek gıdada şükür sorun yoktu güzelce yiyordu o yüzden gün içinde çok emmiyordu gece kalktığında emer uyurdu geri. Geçenlerde ailemiz yanımızda idi onlar da heves ettiler yedirmek için . Derken emmeye hiç ihtiyaç duymadı desem yeridir. emmesi iyice azaldığı için sanırım sütüm de neredeyse bitmiş 😒 yaza bıraktırmak niyetindeydim ama şu an erken yani çok üzgünüm 😑 doymasi için değil zaten bağışıklık , beyin gelişimi için devam etmek istiyorum . Önerileriniz nelerdir? Anne sütü caylarindan icsem işe yarar mı ?