yagizinannesiiiiiiiiii Korku da olabilir ama olmayadabilir yaklaşık 3.aya kadar o sıçramalar devam edebiliyor. Refleksler henüz yeni öğreniliyor ve belli bir süreye kadar da kendilerini anne karnında hissettikleri için öyle tepkiler verebiliyorlar. Korkmanıza gerek yok ben bas ucunda ufak bir Kuran-I Kerim ile yatırıyorum sonrası da dua:)